Direktlänk till inlägg 14 mars 2014

Nytränad

Av Annie - 14 mars 2014 13:15


Nytränad och mätt i magen. Hade tänkte ha vilodag idag egentligen, men blir vilodag

imorgon istället. Började med en powerwalk( med lätta vikter) 4,5 km och efter det blev 

jag sugen på träning också, så då blev det så.

Blev styrketräning och träningsövningar 60 min också. Härligt!

Så enormt peppad på min träning, den gör mig verkligen motiverad!

Jag har blivit en ny person känner jag. Började ju med träningen för att jag blev

sjuk och var tvungen att börja träna och nu har det blivit ett stort intresse! Vilken känsla ....

 

   

 
 
Vivi

Vivi

14 mars 2014 15:15

Det översta citatet var klockrent, det är lite det jag försöker få fram när jag skriver i min kategori "sund utan vikthets" på min blogg :P
Själv har jag försökt komma ut och njuta av solen så mycket jag orkat :P är lite dålig på att röra på mig egentligen.
Duktig du är !

http://www.missvivis.se

Annie

14 mars 2014 15:28

Ja det är bra! Tycker det är för mycket hets kring vikt och dieter i dagens samhälle.
Jag tränar och äter ganska hälsosamt, det räcker för mig ;-)

Tack så mycket ;-) jag är riktigt motiverad nu ;-) Kram/

 
luvcatz

luvcatz

14 mars 2014 16:04

Wow, vilken energi - kanondag :-)

Ha en fin kväll, kram!

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

14 mars 2014 16:11

Tack så mycket! ;-)
Ja idag har varit en dag fylld med energi ;-)
Helt "fast" i träningen ;-)

Tack.detsamma
Kram/

 
luvcatz

luvcatz

14 mars 2014 17:41

Tack :)

Ja våren är befriande på många sätt :)

Är du för eller emot foppatofflor på sommaren :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

14 mars 2014 20:52

Varsågod ;-)

Ja verkligen! ;-)
Den som vill får ha det ;-)men det är nog inte min grej ... ;-)

 
jeljoh13

jeljoh13

14 mars 2014 21:03

Det är riktigt nice när man känner sig peppead för träningen då blir den både roligare och lättare. Idag fick bli min vilodag ^^

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

14 mars 2014 21:16

Ja det är det verkligen! ;-)Sån härlig känsla;-)
Ja vilodagar behövs också, imorgon ska jag ha vilodag ;-)

 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

14 mars 2014 21:08

Bra bild den översta Annie :)

Jätte roligt att läsa att det går så bra för dig!
Du är såå duktig som visar så stark vilja och motivation!

Kram :)

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

14 mars 2014 21:22

Ja jag gillar den med! Den säger en hel del tycker jag :-);-)

Tack :-) det går framåt. Även om det tar låång tid att bli frisk(are) i mina diskbråck.
Jag tror man kan komma långt med hur man tänker och med motivation ;-)

Har fortfarande ont och värk, men försöker koncentrera mig på det som är positivt och motivation istället ;-)

Kram på dig :-)

 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

14 mars 2014 21:27

Det låter jättebra.
Förstår att du har ont, tråkigt att höra. Smärta är inget kul alls.

Men helt rätt av dig att tänka så och rikta fokuset på det positiva istället :))
Du är en STARK människa :)

Kram på dig! :))

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

14 mars 2014 21:37

Tack :-)
Nä det är trist. Har levt med det ganska länge nu, äter mycket mediciner och går till sjukgymnast varje vecka. Men min träning är bra, den är som rehab för diskbråcken.

Ja jag försöker göra så :-) Träningen hjälper mig oerhört mycket även mentalt, den gör mig starkare och mer positiv överlag :-)
Tack snälla, vilka fina ord! ;-)
Det värmer verkligen att höra det ;-)

Jag har blivit helt tränings-beroende nu ;-)
Kram på dig med!:-)

 
luvcatz

luvcatz

14 mars 2014 21:49

Riktigt god var den, mums :)

Härligt - känner själv att träning ger massor med endorfiner :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

14 mars 2014 21:51

Mmm det såg riktigt gott ut ;-) vart sugen på choklad nu ;-):-)

Ja det gör ju det :-) Det ger såna härliga känslor ;-)

 
Nathalie

Nathalie

15 mars 2014 10:42

Du är så duktig som håller igång så mycket :)
Sv: Tack! Ja verkligen det var behövligt och roligt :)

Ha en bra dag, kram

http://www.nathaliieskoog.blogg.se

Annie

15 mars 2014 12:00

Tack så mycket ;-)
Jag är verkligen motiverad nu :-);-)
Varsågod!

Detsamma :-)
Kram/

 
Ingen bild

svenson

15 mars 2014 13:20

Jag ser verkligen upp till dig! Du har bra motivation och det verkar härligt... Skälv skulle jag också vilja ha en sån motivation med tanke på att jag sitter och äter godis nu..:)

Annie

15 mars 2014 14:00

Åh tack så mycket! vad roligt att höra ;-)
Ja jag är verkligen motiverad med min träning ;-)Du kanske har det inom dig du med .. ? ;-)

Jag har inte alltid varit så här ihärdig med träningen, det är nåt som har vuxit fram inom mig. Har vuxit fram mer och mer dem senaste månaderna ;-)Helt träningsberoende nu ;-)

Om du vill ha tips eller motivation kolla gärna in igen! ;-)

Kram A/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards