Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Annie - 7 mars 2014 14:15


Känner mig som en ny tjej efter besöket hos frissan.

Gått från låångt hår till kortare page. Känns annorlunda men skönt ...

Haft så mycket bekymmer med mitt hår. Slut med det nu ;-)

Pratade med frissan om det och hon var helt övertygad om att det var pga

sjukdom och mediciner, som mitt hår fått sämre kvalite.

Medicinerna jag äter kommer mer eller mindre ut i håret,

så om en person äter mediciner länge så blir håret oftast sämre.

Har nu en busigare kortare page. lite "tuff" frisyr ;-)

Jag gillar ju att förändra mig utseende-mässigt, tycker sånt är kul!

 

Köpte en semla också på vägen hem, lyx ;-)

Så snart blir det gofika, semla och kaffe. Ska bli gott!

Känns som den här dagen varit ganska bra hittils.

Härligt med mildare väder också, vi har 10 plusgrader ;-)

Åh vad jag gillar våren, nu kan den komma med stormsteg!

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards