Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Annie - 24 mars 2014 16:15


Jag tyckte att jag hade träningsvärk igår, men det var inget mot dagens tränngsvärk.

Tränade imorse igen, som planerat. Både styrka och powerwalk igen.

Så nu är det värsta sortens träningsvärk i mina ben, men det känns samtidigt bra!

Då händer det nåt på mina rehab/träningspass. Vilodag imorgon!

Träningsvärken är min "positiva" värk, den andra värken/smärtan jag får i nacke 

och armar är långt ifrån positiv. Det är ren och skär smärta.

 

Har hänt nåt väldigt tråkigt och ledsamt. 

Hon var till åren och väldigt sjuk. Så det var väntat, men det känns ändå tugnt.

Nu är hon i himlen hos farfar och slipper smärtan här på jorden.

 

Ta vara på er själva och era liv. Vi har bara ett. Så gör det du vill göra.

Säg det du vill säga, men kanske inte vågar. Har du en dröm-gör det till verklighet.

Omge dig med positiv enenrgi, det är du värd. Du är viktig glöm inte det.

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards