Alla inlägg den 1 mars 2014

Av Annie - 1 mars 2014 15:30


För ett tag sen så skrev jag ett inlägg om hår och mitt problem med att mitt hår blivit sämre.

Har klippt av en bit till, så nu är det ungefär mellanlångt.

Det är väl ok nu men känner mig ändå inte nöjd. Känns slitet ändå på nåt sätt.

Det kommer kanske bli att jag klipper av mig håret, till en page ....

Har haft page förut, så vet ändå att jag passar i det. 

Jag har haft alla möjliga hår stilar genom åren. Haft både pojk-kort hår, page och riktig långt.

Är egentligen inte rädd för att klippa av mig håret. Det är ju bara hår ;-)

 

        

 

Vad tycks om dessa stilar? ;-)

Av Annie - 1 mars 2014 10:00


Kul med besöksrekord! Under februari månad vart det nytt månadsrekord ;-)

550 unika besökare under februari-månad, det var en rejäl ökning-så kul!

Alltid kul med besöksrekord, så roligt att ni vill läsa min blogg.

Undrar ni något, så fråga mig eller skriv i gästdagboken. Bara roligt att svara på era frågor.

 

Ha en fin lördag<3

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards