Direktlänk till inlägg 1 mars 2014

Klippa av håret

Av Annie - 1 mars 2014 15:30


För ett tag sen så skrev jag ett inlägg om hår och mitt problem med att mitt hår blivit sämre.

Har klippt av en bit till, så nu är det ungefär mellanlångt.

Det är väl ok nu men känner mig ändå inte nöjd. Känns slitet ändå på nåt sätt.

Det kommer kanske bli att jag klipper av mig håret, till en page ....

Har haft page förut, så vet ändå att jag passar i det. 

Jag har haft alla möjliga hår stilar genom åren. Haft både pojk-kort hår, page och riktig långt.

Är egentligen inte rädd för att klippa av mig håret. Det är ju bara hår ;-)

 

        

 

Vad tycks om dessa stilar? ;-)

 
 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

1 mars 2014 16:33

PAGE är jättesnyggt!! :))

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

1 mars 2014 16:41

Tack för titten ;-)
Ja det tycker jag med, har ju haft page förut också ;-)
Kanske blir page ;-)

 
Ingen bild

niniz

1 mars 2014 17:27

Gillar din inställning till hår! en del verkar tro att det är typ "heligt" :P eller gör en jättesak av att klippa det :P Funderar på att skaffa "pojkkort" men min familj (o en hel del vänner) skulle nog börja gråta i rena förskräckelsen:P Det räckte när jag klippte det till page förra sommaren ;P Tycker bilden till vänster var snyggast! :) Kram!

niniz.bloggplatsen.se

Annie

1 mars 2014 17:38

Tack för det ;-)
Håller med, en del verkar tycka att det är hela världen om men klipper av sig håret ..
Det är ju bara hår ;-) jag är ju samma person ändå ;-)

Tack;-)
Kram/

 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

1 mars 2014 18:26

Det var så lite så! :)) Själv tyckte jag att första bilden är snyggast frisyr ;) har liknande klippning sedan förra veckan, och är jättenöjd! Håret växer, så det är bara till att experimentera ;)) Finns alltid hårsnoddar och extensions också! ;D

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

2 mars 2014 09:46

;-)
Det tycker nog jag med att den är finast och tuffast ;-)
Jag är blond-mellanblond i hårfärgen :-)
Ja jag har hållit på med extensions förut, haft clip-on extensions ;-) var fint men mycket pyssel också med håret ;-)

Ja men precis, håller med dig faktiskt!
Det är ju bara hår och det växer ju ut! ;-)

 
Ingen bild

Bea

1 mars 2014 21:27

Jag fick för mig att du redan hade kort?
Som på den där presentationsbilden du brukar ha?
Den är ju jättesnygg!
Klipp dig om du känner för det!
Det växer ut.
Själv har jag rätt långt just nu, men jag brukar ha pagelångt ungefär...
Är lite feg för kort, fast det är skitsnyggt, så egentligen ska väl inte jag komma här å vara kaxig å säga åt dig att klippa av håret om du känner för det ;( Men som sagt, vill du det ska du göra det!!!

Kram kram

Annie

2 mars 2014 09:53

Nej jag har långt hår och hade väldigt långt för ett tag sen. Har fått klippa av en bit för mitt hår är så slitet, det är fortfarande slitet så skulle behöva klippa mer .. lite sugen på page ;-)

Har haft page förut, så vet att jag passar i det med ;-) Jag har haft både kort och långt hår, jag har experimenterat mycket med mitt hår ;-)

Presentationsbilden som jag haft förut är inte på mig, den är på Pink ;-) men tack för att du trodde det var jag :-) Pink är fin tycker jag, min stora idol! ;-)

Kram

 
Ingen bild

Emma

2 mars 2014 16:24

Jag röstar helt klart på page, tycker ju det är jättefint! ;) Kram på dig <3

Annie

2 mars 2014 16:47

Tack ;-) Det lutar nog åt page också ! ;-)
Tack för kommentaren ;-)

Kram/

 
luvcatz

luvcatz

2 mars 2014 19:56

Jättesnyggt med page, med lång lugg du kan styla efter humör :-)

Nä, va kul, så ni träffades på en kryssning, ger juh hopp om framtiden ;-)

Ja, vi kryzzar nästan varannan månad, billigt nöje :-)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

2 mars 2014 20:01

Ja det tycker jag med :-)
Det blir nog page! ;-)

Ja vi gjorde ju det, trot eller ej .. ;-):-)
Aha, vad kul ;-)

 
Ingen bild

Emelie

4 mars 2014 20:44

Page är så himla fint!!

Annie

5 mars 2014 08:13

Tack ! :-)
Ja jag håller med, ska till frissan på fredag;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards