Direktlänk till inlägg 30 mars 2014

Intressant eller ointressant

Av Annie - 30 mars 2014 16:30


Här kommer lite intressant (eller ointressant) information om mig.

Hoppas ni gillar det ni läser. Lämna gärna en liten kommentar ifall ni har lust ;-)

Okej här kommer det (med glimten i ögat .. ;-)

 

# Jag gillar inte svamp.

# Jag älskar London. Har varit där flera ggr.

# Jag har varit längst upp i Eiffeltornet.

# Jag har varit kartläsare i en rallytävling.

# Första gången jag flög själv var jag 14 år.

# Absoluta favoritserien genom tiderna är "vänner". Så otroligt bra serie!

# Jag äter kvarg varje dag. Och dricker kaffe varje dag.

# Jag har inte druckit alkohol på 1,5 år.

# Jag är pålitlig, ordentlig & envis.

# Jag är tokig i produkter från body shop. Speciellt deras body butter!

# Är även tokig i nagellack. Har hur många som hellst ... många är rosa ;-)

 

 

   

 
 
jeljoh13

jeljoh13

30 mars 2014 18:44

Gillar inte heller svamp, och gillar också produkter från body shop väldigt mkt :)Men vad är kvarg för något?

http://jeljoh13.bloggplatsen.se

Annie

30 mars 2014 18:52

Aha där ser man ;-)
Kvarg är som en slags mjölkbaserad produkt med mycket protein. Används ofta av folk som tränar och styrketränar pga högt innehåll av protein;-)

Finns som naturell och i olika smaker.
Äter ganska mycket sånt ;-)

 
T :)

T :)

30 mars 2014 20:32

Definitivt intressant kära Annie ;)

Som sagt, nagellackintresset delar vi :D
Spännande att du rest runt :)

Har en fråga,om du vill svara annars är det såklart ok :) Men har du några barn?
Kram♥♥

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

30 mars 2014 20:52

Vad bra! ;-):-)

Kul ;-)
Ja det är roligt att resa! ;-)

Nej det har jag inte.
Ingen fara, fråga på du bara ;-) :-)

Kramar!

 
Ida

Ida

30 mars 2014 21:17

Spännande information! Gillade inte svamp förut heller, men nu gör jag det. :) London och nagellack tillhör också mina favoritsaker. Kaffe och kvarg tål jag inte, tyvärr. :/ Gillar vänner, har inte druckit alkohol på 1 år och 4 månader och jag har också varit högst upp i Eiffeltornet. ;) Lite gemensamt ändå!

kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

30 mars 2014 21:20

Tack så mycket! :-)
Kul att höra att du med gillar london och nagellack ;-)
Jaha vad roligt att du med varit uppe i Eiffeltornet! ;-):-)Ja precis :-)

Kram/

 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

30 mars 2014 21:37

Okidoki, då har vi helt plötsligt en sak till gemensamt :))

Kramar

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

30 mars 2014 21:40

Okej där ser man ;-) ;-)
Ha en fin fortsättning på kvällen :-)

Kramar!:-)

 
luvcatz

luvcatz

30 mars 2014 22:07

Grymt o vara kartläsare :)

Älskar bodybutter o London :)

Ha en fin kväll, kram!

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

31 mars 2014 08:15

Javisst! ;-)

Kul att höra ;-)
Ha en fin dag!
Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards