Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av Annie - 13 augusti 2014 15:00


 

Efter gårdagens konditionspass, var det dags att köra på igen.

Denna gång styrketräning!  Bästa träningsformen enligt mig ;-)

Har kunnat utöka min träning lite mer, med mer reps, sets och vikter!

Även fast jag alltid måste ha värken och diskbråcken i bakhuvudet och komma ihåg dem.

Så det gäller att ta små steg framåt.

Men vet ni vad? ... Även små steg är framsteg.

Rom byggdes ju inte på en dag och samma sak gäller träning & kroppen!

Det vart ett 75 min pass styrketräning+5 km pw. Kändes enormt positivt och bra.

 

Så tjejer var inte rädd för att prova och träna styrekträning!

Det gör så mycket för både kroppen, sinnet och självkänslan! 

Träningsformen med stort T, i alla fall för mig ;-) Ger en Ego-boost ;-)

 

Hoppas du som läser haft en bra dag och att du får en fin kväll!<3

 

Träningsbild. Pepp och motivation!

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards