Direktlänk till inlägg 24 augusti 2014

Ge upp, Ge efter, eller Ge ALLT ...

Av Annie - 24 augusti 2014 15:30



Från nervsmärta i arm/armarna och avdomningar i händerna/fingrarna-till numera styrketräning av armar!

Det känns så bra! Enormt bra. Jag har tagit mig hit själv, till dit jag befinner mig nu.

Visst med hjälp från andra, men jag har GJORT det själv!

Allt det jobbiga, för det är jobbigt. Och det ska det vara också. Men att komma en bit förbi hindren i livet ..

Och klara av det, det är obeskrivligt! Det ger självkänsla och självförtroende!

Med mycket motivation, pepp, drömmar om framtiden och massor av TRÄNING!

Träning, träning, träning och träning ....


Den dagen jag kan kan kalla mig frisk. Då är jag överlycklig!

Hälsan är det viktigaste som finns. Det är grunden till allt!


Idag vart det Styrketräning av ben,mage och armar. Ja just det armar, känns så otroligt bra!

75 min styrketräning. För jag vill vara glad, lycklig, stark och Må Bra!


För ett tag sen fick jag en läsarfråga. Vill bara säga att jag har inte glömt bort det/dig! ;-)

Det kommer ett inlägg (förhoppningsvis) i veckan som kommer om det.

Med läsarfrågan och svar. Så håll ut ;-)


Träningsbild från passet och PEPP!



       


 

 
 
Sofia

Sofia

24 augusti 2014 17:05

Du är verkligen jätte duktig :D

Ja det var en känsla som man inte upplever så ofta men en man aldrig glömmer :D

Kramis

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

24 augusti 2014 17:10

Tack så mycket Sofia!

 
Snöflinga

Snöflinga

24 augusti 2014 20:38

Åh, så mycket du har genomlidit och så jäkla bra du är som fortsätter kämpa! *hjärta*

Jag tog till mig av ditt ordspråk, för mig är det förmodligen rad 2 som gäller dock, ge efter :) Innan jag kan ge järnet ;)

Kramar

http://snoflinga.blogplatsen.se

Annie

24 augusti 2014 20:44

Tack så mycket fina snöflingan!( hjärta!);-)

Vad härligt att höra :-)
Ja så kan det vara :-) Tycker du är en riktig kämpe!:-)

Kramar!:-)

 
Emm

Emm

25 augusti 2014 07:31

Starkt jobbat! Vilket powerinlägg! Hoppas du får en fin dag. Kram

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

Annie

25 augusti 2014 08:12

Tack så mycket!;-)
Hehe, jag gillar Power ;-)

Tack :-) Detsamma till dig!

Kram/

 
Sofia

Sofia

25 augusti 2014 11:31

Jaaaa det längtar jag med till :D :D Myspys är det, man får försöka tänka positivt :D Men gillar inte alls att frysa :)

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

25 augusti 2014 12:16

Härligt! :-)
Ja det är det ;-)verkligen mysigt :-)
Nä inte jag heller :-)

 
natalia

natalia

25 augusti 2014 13:44

HEJA!!! Ha en fin kväll <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

25 augusti 2014 14:48

Tack så Mycket!! ;-)

Detsamma!(*hjärta*)

 
luvcatzl

luvcatzl

25 augusti 2014 15:26

Grymt bra, det är juh ingen annan som kan göra det åt en, alla har bara inte insett sin egen styrka såsom du har :)

Kom hem igår söndag, idag ledig o imorron börjar jobbet igen - nu ere höst så det är ok :)

http://www.luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

25 augusti 2014 15:46

Ja precis! ;-)
Nä så kan det ju vara ;-)

Ja nu är hösten här med allt vad det innebär :-)
Jag började studera idag, så lite nytt o kul ;-)

 
Ebba Granholm Ström

Ebba Granholm Ström

25 augusti 2014 17:39

Sv; Tack så jättemycket! :)

http://snorptorpan.bloggplatsen.se

Annie

25 augusti 2014 18:36

Varsågod! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards