Direktlänk till inlägg 12 mars 2017

Veckan som gått ...

Av Annie - 12 mars 2017 20:00


 -Har arbetstränat ..  Jag trivs bra på min arbetsträning på Katthemmet.

                                              Ska också gå ett program på AF-för att mäta arbetsförmåga senare.

                                              Men denna arbetsträning är just det-arbetsträning. Ett första steg ut i samhället-

                                              och arbetslivet igen. Och det är kul och katterna är så mysiga :)


 -Tränat 3 pass ..  Det känns otroligt bra att jag kan träna 3 ggr/vecka med min kroniska värk.

                                       Och det som började som ultra lätt styrkträning-har utvecklats under tiden,

                                       med mera vikter.

                                       Har jag nått hit-där jag är idag med träningen ..

                                       vart kan jag då vara om tex ett halvår?

                                       Kanske, bara kanske har jag kommit ytterliggare ett steg längre då.


 -2 promenader ..  Pga problem med hälsprickor och ett sår på hälen har det blivit mycket mindre

                                       antal promenader. För att tänka smart och skona fötterna lite.

                                       Men har börjat med footmemder och ser förbättring ;)

                                                  

 -Varit till frissan .. Alltså behöver jag förklara närmare.

                                          Jag älskar att gå till frissan och bli omysslad. Det är verkligen egentid för mig!


  -Varit kreativ ..  Inspirationen och lusten till skapandet växer och ideer ploppar upp i huvudet

                                      titt som tätt.. Får mycket ideer via youtube ;)



   *Gjorde denna målning för ett tag sen och blev riktigt nöjd, denna är gjord helt ur fantasin*


    

 
 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

12 mars 2017 21:38

Usch lider så med dig över hälsprickorna, de begränsar ju för dig som redan är begränsad :(. Inte okej, det där kunde du väl sluppit <3

http://www.saramadeleine.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

12 mars 2017 21:46

Så kul att höra att allt känns bra, jag hoppas verkligen att Du inom en snar framtid kan återvända till arbetslivet, även om det bara blir på deltid så är det ju ett steg framåt :)

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
icaibloggen

icaibloggen

12 mars 2017 23:36

Sv: Fina du <3

Vilken bra vecka du verkar ha haft, förutom hälarna dina!! Massor av kramar <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
Annelie

Annelie

13 mars 2017 05:25

Wow, vilka fina ögon du tecknar / målar.

Mmm, måste också snart gå till frissan, ser för jävlig ut i håret nu. *suck*

Ha en helt underbar måndag.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

13 mars 2017 08:10

Nyss hemkommen efter ett lååångt arbetspass, tagit mig igenom något som ska kallas dans - tur ingen ser mig *asg*.... men jag rör på mig o det är det viktiga. Sätter mig ner för att äta lite frukost, varva ner o sen sova - förhoppningsvis.

Så läser jag ditt inlägg o sitter bara här o ler, det är så fantastiskt härligt att läsa. Du är en fantastisk människa - så positiv, har sån kraft o kämparglöd... ditt inlägg gör min dag positiv.

Kramar <3

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Kattis

Kattis

13 mars 2017 16:55

Låter som du hade en bra vecka förra veckan, synd på hälarna men hoppas din kur hjälper så du kan promenera ännu mer nu när solen tittar fram mer och mer.
Är det Gävle katthem du arbetstränar på? Sååå mysigt att gosa med katter en massa!☺

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

13 mars 2017 19:53

Låter som en bra vecka för dig :)

http://daysbyjohanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards