Alla inlägg den 6 mars 2017

Av Annie - 6 mars 2017 15:30


  En sak kommer sällan ensam .. så känns det ofta.

  Har lyckats få nåt litet sår under ena hälen-tror det är en hälspricka. som lyckats bli ett litet öppet sår.


  men lyckas jag klara av livet .. trots kronisk värk, Och hämta mig från utmattning.

  Vad är då ett sår. Det är som en smula i jämförelse.


  Då jag försöker tänka mer positivt nu och peppa mig själv. Jag tittar framåt och inte bakåt.

  Jag tänker på det jag kan, istället för det jag inte kan.

  Men jag hoppade över promenaden idag, då det kan vara slitsamt.

  Vart styrketräning inne. Och idag stod ben & rumpa på schemat.

  Träningen är verkligen min passion. En av mina passioner. I träningen hämtar jag styrka. Mental styrka.


       


   Vart även en tur med bilen till köpcentrum, hämta ut medicin och rådfråga personalen där,

   köpa nåt till fötterna.


   Vad gör Du idag?

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards