Alla inlägg den 15 mars 2017

Av Annie - 15 mars 2017 13:15


 Jaa. livet med kronisk värk .. Igår mådde jag hyfsat. Men inte idag.

  Idag har jag ont, ont. Inte kul alls, idag. Så idag blir det väldigt lugnt, har vilat och det blir absolut

  ingen träning. Kanske kolla nån film på dan eller så-möjligtvis .. :)


  Jag vänjer mig aldrig vid detta .. det onda. Men är det nåt man aldrig vänjer sig vid-så är det

  just fysisk smärta. Har iaf läst det nånstans, och så är det för mig. Vänjer mig aldrig. Punkt.


  Ja ja. det är som det är .. och blir som det blir, antar jag.

  Nog innne i nåt skopv nu-för så känns det. Hoppas det inte blir så långvarigt iaf.


  Här kommer en bild jag tog för ett tag sen .. :)


 

    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards