Alla inlägg den 18 mars 2017

Av Annie - 18 mars 2017 17:45


    Jag är med i en blogggrupp .. på fb. Och där hittade jag inspiration till detta inlägg.

      Inspiration från http://nouw.com/bellss
      Så blir visst lite av en lista idag med. Enjoy ;)



     Hur spenderade du din förmiddag?


    -Promenad och äntligen .. träning. Har haft några vilodagar nu, men idag var det äntligen träning igen.

     Och idag var det även dags för favvopasset-nämligen ben o rumpa ;)


       Och på eftermiddagen, vad hände då?


    -Min em var ganska lugn. Satt vid youtube och insöp inspiration till mitt skapande.

     Får så mycket inspo och tips där, en guldgruva ;)

     Och självklart, em kaffet till det ...


       Hur klär du dig idag?


    -Leggings, topp och tröja har jag på mig idag ...


       Något du såg fram emot lite extra mycket, just idag?


    -Måste vara tränngen då ... ;)


       Dagens tanke?


    -Positivitet ....


       Dagens känsla?

 

     -Glädje ...


       Dagens "vill ha"?


    -Träningstights från www.styleshop.se. Vill ha ;) visar dem i ett annat inlägg ,)


    

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards