Alla inlägg den 20 mars 2017

Av Annie - 20 mars 2017 15:30


   Så var det dags för en lista igen ...


 

     1. 3 saker jag uppskattar?


          -Ärlighet, verkligen nummer 1

          -Mod

          -Vänlighet


     2. 3 saker som jag vill ha?

 

          -Snyggaste träningstightsen från www.styleshop.se

          -Vårkläder

          -Ny mobiltelefon

      

          Träningstightsen ;)

     
      3. 3 saker jag älskar att göra?


           -Träna

           -Vara kreativ

           -Resa


     4. 3 ord som beskriver mig?


           -Noggrann

           -Omtänksam

           -Motiverad


      5. 3 saker jag vill bli bättre på?


           -Ha mer tålamod

           -Mitt skapande

           -Teknik


     6. 3 drömmar jag hoppas blir verkliga?


          -Kunna komma längre & satsa mer på mitt tecknande och målande

          -Resor, speciellt resa till USA

          -Hitta jobbet som jag verkligen kommer trivas med och brinna för


           En av mina senaste målningar :)


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards