Alla inlägg den 2 mars 2017

Av Annie - 2 mars 2017 20:15


 Du kanske också .. haft en sån där morgon-när allt bara går fel.

 Ungefär som Johan Glans i hans morgon-sketch, om du sett den? Då allt bara går fel ..

 I morse kände jag mig som Johan Glans i den sketchen.


 Det började redan .. inatt 03.45 då jag vaknade av att ena katten kräktes i sovrummet.

 Jag sov då men vaknade tvärhastigt kan jag säga, och satte mig käpprätt upp i sängen.

 

 Senare på morgonen skulle jag sätta på tvättmaskinen och tvätta filten( som kattten kräkts på)

 Då vart det "error" och tvättmaskinen funkade inte ...


 Och en timme senare när jag satt med morgonkaffet, hade jag inte riktigt koll på koordinationen och

 hade ut allt kaffe över halva köksgolvet ...


 Ja , vad är det dem säger .. morgonstund har guld i mun? Inte denna morgon iaf,

 men bjuder på detta. Vad ska man göra, skratta eller gråta?


 Jag väljer att skrattta .. Haha, ibland lyckas man ju verkligen.


   

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards