Direktlänk till inlägg 17 mars 2017

Intressant eller helt ointressant ...

Av Annie - 17 mars 2017 20:15

  

     Vad hittar man ofta på .......

 


       1. Mitt skrivbord? 

             -Min dator, min kaffekopp och post-its ...


      2. Under min säng?


           -Dammråttor haha .. 


      3. I min jackficka?


          -Handlingslappar, näsdukar och läpsyl ..


     4. Vid sidan av mitt handfat?


         -Toaletten haha ....


     5. Längst ner i min tvättkorg?


         -Kläder som sällan används eller typ udda plagg, 30 graders tvätt och så ...


      6. I min väska/handväska?


     -Plånbok, mobiltelefon, näsdukar, nycklar, läppsyl och läppglans ...


      7.  På mitt nattduksbord?


        -Väckarklocka, vattenflaska och hårsnoddar ...


     8. I vårat skafferi?

 

        -Kaffe, kaffe, te, kokosmjölk, bakingredienser, pasta och chips ...

 

   

 
 
Sanna

Sanna

17 mars 2017 20:31

Alltid lika kul att läsa dina "frågor/svar" listor gumman =)

SV: Har haft en hyfsad fredag så långt, har suttit i min lilla loppisbutik, pysslat lite och pratat med kunder <3 Nu blir det att krypa ner mellan lakanen med ännu en bok som maken hämtade på bibblan åt mig.

Hoppas att du får en fin helg <3
Kram
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

18 mars 2017 04:39

Ja se där nu fick jag lära mig mer om dig *ler* lipsyl är tydligen ett måste för dig att ha nära...

Kanske jag lånar även denna lista - om jag behöver fördriva tid *ler*

SV: *ler* Tackar, skoj att någon uppskattar det.
Ja det går ju inte att komma ifrån att det är bra att röra på sig - lite ialla fall.
Ja du gör ju det o det måste kännas skönt att du kommit igång, lite, inte som du vill men lite o att det som oftast är positivt för dig.

*Skrattar* ja jag kunde inte låta bli att ta med den.

Kram

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

18 mars 2017 07:39

Ytterligare en rolig lista... :o))

Kramar om.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

18 mars 2017 07:53

såna här är så roliga, man får veta så mycket om bloggaren som inte alltid kommer fram i vardagsinlägg :)

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

18 mars 2017 12:00

Det blev en tur till eko, fast ensam. Hugo hade ingen feber men Erik var inte så sugen, så han var rätt glad han slapp! Så nu hoppas jag på bättre väder imorgon så jag kan plantera penseerna i krukorna! :) Hoppas du har en bra lördag

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Kattis

Kattis

18 mars 2017 13:17

Haha vilken rolig lista!☺
Din fredag lät inte helt fel den heller!!

Kram och ha en toppenfin lördag!

http://stellaefoto.blogg.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

18 mars 2017 13:26

Ja hoppas med det. Idag regnar det så är inte så sugen på hänga ute då och hålla på med jord, man blir så kall om fingrarna. Tänkte ha med Hugo i processen :) Men det såg lovande ut på förmiddagen imorgon, så hoppas det håller i sig :)

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
icaibloggen

icaibloggen

18 mars 2017 15:44

Sv: Du är så stark som ändå kämpar på med allt trots din värk!! Du är bäst!! <3

Rolig lista!! Kanske lånar den sen ;) Kram fina vän <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
it_is/Anette

it_is/Anette

18 mars 2017 16:46

sv: Vet inte jag om det är att vara duktig eller fördriva tiden med något mer än att bara sitta o vänta - jag har ju min dygnsrytm trots att jag är ledig *ler*
Ja visst var dom - jag fastnade helt för dom kommer nog bli en o annan här o där framåt *ler*

Härligt att höra att din dag varit ganska så bra - hoppas att den fortsätter så.

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

18 mars 2017 17:16

Åh vad roligt att läsa :D

http://nouw.com/nattis

 
Emm

Emm

19 mars 2017 14:20

Vilken kul lista :) den lånar jag gärna. Hoppas allt är bra med dig. Kram

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards