Direktlänk till inlägg 19 mars 2017

Ingen söndagsångest ..

Av Annie - 19 mars 2017 18:15


  Söndag. Veckans sista dag .. och jag har ingen söndagsångest.

   Mår ganska bra. Visst-värk i kroppen har jag, men det har jag varje dag. Men jag är glad och på bra humör.

 

   Har rejäl .. träningsvärk idag från gårdagens pass. Men träningsvärken är den positiva värken.

   Jag klagar inte, tvärtom. Då vet jag att jag gör nånting rätt på mina träningspass ;)


   Vad har hänt annars idag då? ..


   Tog en promenad på fm och den var riktigt härlig. Solen sken och det var 5 plusgrader.

   Gick  i skogen och jag träffade på både cyklister, motionärer och hundar.

   Många gjorde som jag, var ute ;)


   Sen vart det lunch och vi hade även 2 lunchgäster på besök.


   Sen började det klia i mina .. bakningsfingrar och när jag har fått för mig nåt-då bara måste jag baka ;)

   Sagt och gjort det var muffins med chokladgömma inuti ;) Recept nedan ..


  www.tidningenhembakat.se/bloggar/lindas-bakskola/muffins-med-chokladgömma


  Mina muffins ....


   


  Från promenaden ....


   

 
 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

19 mars 2017 18:55

Härligt att du slapp söndagsångest idag :D. Idag var det verkligen promenadväder :) Så galet fint väder :)

http://www.saramadeleine.se

 
Amanda cl

Amanda cl

19 mars 2017 19:43

låter supergott ju :D

Jag har suttit inne och sett hur fint solen har lyst men har tillåtit mig att vila idag, kändes skönt :)

sv: :) tycker det kan vara så svårt att hitta bra listor

jätte fint! :)

http://amandacarlberg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

19 mars 2017 20:23

Mums, det ser gott ut :)

Jag hoppas Du har en skön fortsättning på söndagskvällen å en fin måndag, kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Kattis

Kattis

19 mars 2017 21:17

Först och främst: Gah! Muffins med chokladgömma *dreglar lite*
Sen: Vad härligt att höra att du är på så bra humör!:D Och du är inte ensam om att ha träningsvärk från gårdagens pass...underbara träningsvärk!:)

Kramar

http://stellaefoto.blogg.se

 
Annelie

Annelie

20 mars 2017 04:06

Härligt med en promenad i vårsolen,,, gött det ser ut på din bild under promenaden, när man ser vårtecken, detta med lite is / snö kvar och sedan barmarken.

Mums vad goda dina recept såg ut att vara..

Ha nu en riktigt fin måndag kära du.. // Kramen Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

20 mars 2017 09:08

Jag har typ aldrig söndagsångest, underbart!

http://nouw.com/nattis

 
natalia

natalia

20 mars 2017 09:09

Fick du min kommentar?

http://nouw.com/nattis

 
Netti Starby

Netti Starby

20 mars 2017 09:33

Så gott med muffins och härliga bilder! <3 Kramis

http://starbys.se

 
Saraemma

Saraemma

20 mars 2017 10:05

Vilken härlig dag :) Så skönt att man faktiskt kan må bra och känna sig glad fast man har kronisk värk. Vi var hos svärmor och åt våfflor igår, så himla gott!
Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards