Direktlänk till inlägg 31 mars 2017

Ena av mina passioner-kreativiteten ...

Av Annie - 31 mars 2017 19:30


  Nu var det ett tag sen .. jag skrev ett inlägg om min passion-det kreativa.

  Känner verkligen att jag går igenom olika faser i mitt skapande. Varje fas innehåller alltid nåt som blir

  lite bättre. Det är en underbar känsla.

  Gjorde fakrtskt klar denna tjejen idag. Och ja hon hamnade på instagram. På mitt kreativa konto ;)

  Drömmen är ju verkligen att ha utställning/vernissage. I framtiden. Skulle vara magiskt, ifall det slår in ;)


   

   Den andra tjejen gjorde jag för ett tag sen.

   Blir nåt speciellt med målningen när man får med accesoarer eller händer, tycker jag.

   Målningen blir mer levande och på-riktigt ;)


   

    Annars då?  Min fredagskväll blir en lugn hemmakväll-med gottis och netflix.

    Ja det kan nog bli lite målande också, det är ganska troligt faktiskt.


    Har du några planer för helgen? :)

 
 
it_is/Anette

it_is/Anette

31 mars 2017 20:57

Du är så otroligt duktig :)

Min helg - säger bara... fortfarande ledig o tänker inte göra många knop....
Jo jag har lovat en kollega att gå med ut imorgon....

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

 
icaibloggen

icaibloggen

1 april 2017 00:30

Vilken kommentar? Det om straffen?

Jag tror det kommer bli något inom konsten i framtiden för dig, jag tror på dig! Kram <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
Annelie

Annelie

1 april 2017 05:03

Du gör såå fina / häftiga tjejer och det är som du säger bilden blir med "levande" när det blir något mer än bara ansiktet.

Ha nu en mysig lördag.. // Kramen

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

1 april 2017 13:39

du är så duktig, hoppas din dröm slår in :)

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Maria

Maria

1 april 2017 16:19

Du utvecklas verkligen inom ditt målande, tycker att varje bild blir bättre och bättre. Klart du kan ha en utställning. ibland kan man ha det gratis på offentliga ställen som caféer eller typ folkets hus mm. Behöver ju inte alltid vara på ett galleri som första steg.

http://www.olikasidoravlivet.blogg.se

Annie

1 april 2017 16:48

Tack så jätte mycket! :)
Vad kul att du kommenterade ;)
Jag verkar ha tappat bort ditt login-du får gärna mejla mig, har du min mejl?

Tack för tipset, smart tänkt ;)

Kramar

 
Saraemma

Saraemma

1 april 2017 16:36

Va fina! Du är jätteduktig :) Jag tecknade mycket i tonåren, också mycket människor, jättekul! Men sem dess har jag legat av mig...
Igår kväll såg vi Let's dance och åt godis ;) Idag har jag och sonen på 7 år varit i Skövde och köpt ett nytt tv-spel och skor, älskar skor! Ikväll det lugnt, nån film kanske :) Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
Kattis

Kattis

1 april 2017 16:38

Du är ju verkligen så duktig och jag tror din dröm slår in om du fortsätter jobba mot den!😀

Planer för helgen? Motvilligt komma hem till Gävle igen och sen mest packa upp, tvätta och ta det lugnt!☺

Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Saraemma

Saraemma

1 april 2017 20:00

Sv: jag hoppas verkligen att FK inte kommer bråka med mig, men skulle ju inte bli förvånad. Vore så skönt att slippa dom. Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lä

1 april 2017 22:38

Verkligen jättefina :). Tror just sånt där är helande när man har ett mående som går lite upp och ner :)

http://www.saramadeleine.se

 
Amanda cl

Amanda cl

2 april 2017 01:24

vad fina!
Kan du inte maila runt till olika ställen? :)
Jag gjorde så, dock var jag 18 och hade inte mycket konsekvenstänkande :P men ja det lönade sig tillslut :)

kram

http://amandacarlberg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards