Direktlänk till inlägg 2 december 2013

Nytt namn på bloggen!!

Av Annie - 2 december 2013 15:08



 


Jag har nu bytt namn på min blogg, som ni ser så heter jag numera Lifebyannie och innan hette jag ju www.cupcakes-ochannat.bloggplatsen.se 

Har funderat på namn till bloggen i en vecka nu och detta namn vart det!

Känner mig nöjd med www.Lifebyannie.bloggplatsen.se 


Hoppas jag inte förlorar några följare, men jag var så sugen på att byta namn.

Kände så starkt att det gamla namnet inte passade längre, det var inte jag längre .....

Det nya namnet är mer Jag känns det som!

Hoppas du har en fin dag. Nu blir det mellanmål och kaffe för mig!


 
 
luvcatz

luvcatz

2 december 2013 19:43

Namnet passar finfint ;)

Har just tränat o nu blirre kvällsgröt ;)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

2 december 2013 20:33

Tack så mycket! ;-) Det här namnet passar mig så mycket bättre tycker jag !

härligt!
ha en fin kväll ;-)

 
Ida

Ida

2 december 2013 20:13

Kul med lite förnyelse! Själv tror jag inte jag kommer byta namn på min blogg någonsin! Men passar det inte så klart man ska byta.

Sv: tack så mycket! Tyckte det behövdes lite förnyelse! Såhär när det snart är jul! Kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

2 december 2013 20:35

Ja det är kul! har ju funderat på nytt namn ett tag nu! Kände inte att det gamla namnet passade mig längre!
Det här känns bättre ;-)
Ja ibland behöver man det ;-)

kram/

 
En plats i solen

En plats i solen

2 december 2013 21:25

Äntligen kom du på ett, jätte bra val! :)

Dagen har varit bra, lite för lång, det blir väl trött resten av veckan nu gissar jag

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

2 december 2013 22:02

Ja jag är riktigt nöjd med mitt val ! ;-)
Ja förstår det .. ;-)

Kram/

 
Ingen bild

attkyssagrodor

9 december 2013 21:03

Jag tycker detta passar jättebra!! Din blogg handlar ju inte så mycket om just cupcakes längre…
Jättebra val tycker jag :-)

Förresten så har jag gjort ett snabbinlägg på min blogg….. ;-)

Annie

10 december 2013 11:43

Hej!
Vad kul att höra ifrån dig! ;-)
Ja det var så jag kände också! mitt liv har ändrats så mycket .. så ville ha ett annat namn:-)
Å det måste jag kolla! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards