Direktlänk till inlägg 17 november 2014

Pillertrillande

Av Annie - 17 november 2014 19:45


     

                Har haft ont och värk idag. Ingen bra dag, men då kan det väl bara bli bättre?

               Men det finns en orsak bakom värken. Det gör det oftast, varken man vill eller ej.

               Den gång är det (antagligen) att jag dragit ner ganska mycket på pillertrillandet.

               Är väldigt trött på att äta mediciner vid det här laget! Ni som lever med kronisk värk eller ätit

               mediciner under en längre tid förstår säkert vad jag menar ..

               Så nej jag kan inte sluta med medicinerna än, min kropp behöver dem fortfarande.

         

               Men jag har gjort Framsteg. Det har jag verkligen! Äter mindre mediciner nu.

               Så jag kommer framåt. Har ibland för bråttom bara. Jag är sån som person. Vill så mycket!

               Vill prova på att utmana kroppen och diskbråcken. Vill komma framåt och bli friskare.

               Men nu har kroppen sagt ifrån. Då lyssnar jag och tar in signalerna.

               Får helt enkelt och snällt fortsätta äta Paraflexen. Tills jag blivit ännu bättre.

               En vacker dag är jag där. Det känner jag i hjärtat! Dagen jag kan sluta med medicinerna.

 

 
 
natalia

natalia

17 november 2014 20:42

Åh, hopas din dag imorgon blir bättre!
Så bra att du stannar upp och lyssnar på när din kropp ger dig signaler.
Kämpa vidare vännen, du är grym!

Kram<3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

17 november 2014 21:01

Tack så mycket vännen!:-)
Det ska jag :-)Åh fina du, tack!*

Kram*(Hjärta)

 
Emm

Emm

17 november 2014 21:35

Kämpa på! Du är en vardagshjältinna! <3

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

Annie

18 november 2014 08:23

Det ska jag :-)
Åh tack så mycket, det värmer!*(hjärta)

 
natalia

natalia

18 november 2014 12:29

Svar: Tack så mycket :)

Önskar dig en fin dag!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

18 november 2014 12:30

Varsågod ;-)

Tack så mycket!**

 
Isabella

Isabella

18 november 2014 17:31

Vad jobbigt, hoppas det blir bättre imorgon! :)

http://byisa.blogg.se

Annie

18 november 2014 17:38

Tack så mycket!:-)

 
Ida

Ida

18 november 2014 21:13

Ett liv utan tabletter vore underbart! Men det är samtidigt skönt att kunna ha dem när man verkligen behöver. Hoppas det känns bättre snart. kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

19 november 2014 08:39

Ja det är skönt att dem finns. Men jag är samtidigt ganska trött på att äta mediciner, ätit dem ganska länge nu.
Tack så mycket :-)

Kram

 
M

M

19 november 2014 01:22

Kämpa på fina du!

Jag hejar på dig! Försöker också själv trappa ner :)

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Annie

19 november 2014 08:40

Tack så mycket!*

Åh tackar :-)Jag hejar på dig med!

Kramar!

 
Snöflinga

Snöflinga

19 november 2014 18:31

Vad skönt att det fanns en orsak i alla fall :) Känns som att du och jag kämpar samma kamp fast jag har diskbråck i hjärnan ;)

Kram <3

http://snoflinga.bloggplatsen.se

Annie

19 november 2014 19:03

Ja oftast är det en anledning bakom, denna gång tabletterna :-)
Hoppas kunna sluta med dem en vacker dag ;-)

Kramar!

 
RymdPojken

RymdPojken

23 november 2014 23:15

värk suger verkligen musten ur en, och tyvärr så finns inte hur mycket energi som helst, så det gäller att försöka få ner värken så pass att man har ork kvar till träning och ork kvar att överleva, keep on fighting, styrkekramar till dig <3

http://therymdboy.blogg.se

Annie

24 november 2014 08:42

Ja så är det verkligen, så bra skrivet!
Det är exakt så jag känner .. :-)

Tack så mycket för peppen**

Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards