Direktlänk till inlägg 28 november 2014

Att vara stark så småningom

Av Annie - 28 november 2014 16:08

   


         Jag ska fortsätta vara stark. Snart, kanske imorgon eller övermorgon ...

         Men inte idag. Den fysiska värken är för övervägande och för stark. Tyvärr.

         Jag ska samla och hitta mina krafter igen. Det ska jag. Det lovar jag er ...

         Jag kommer igen och tillbaka med nya krafter!

         Efter motgång kommer så småningom medgång. Det blir bättre så småningom ....

 

       

 
 
natalia

natalia

28 november 2014 17:24

HERREGUD VAD GRYM DU ÄR!
Du peppar mig som bara den och säkert inte bara mig utan massa andra!
Det är okej att ha en sånhär dag.. Styrkekramar<3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

28 november 2014 19:39

Åh tack fina du <3

Önskar dig en fin kväll<3 Kram <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
Elin

Elin

28 november 2014 20:13

Varför rös jag till så när jag läste detta? Jo för att det du skriver är så himla sant! Jag blir så otroligt stark och rörd av det du skrev och likaså du. Du kanske inte är stark just idag - men du kommer bli det. Imorgon! Då ser vi dig uppe på benen med värken som lättar är och du som kämpar på igen. Grymma du! Massa styrkekramar ♥

Sv; Åh jag hade ingen aning om att det var så. Låter hemskt..men som du säger, du är bättre och det är ett tecken! Fortsätt som du gör, du kommer långt på det! Detsamma till dig ♥

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

29 november 2014 08:44

Tack så mycket, blev lite mysstämning i rummet :D

Önskar dig en jättefin dag och hoppas det är bättre med dig <3
Kram

http://nattis98.bloggplatsen.se

 
David

David

29 november 2014 10:29

Jag brukar kika in på din blogg lite titt som tätt för jag gillar alla inspirerande citat du postar. Man kan verkligen behöva höra dom ibland. Själv tränar jag och springer väldigt mycket, det kanske inte märks på innehållet på min blogg men det gör jag :), så det är kul och titta in på din blogg då och då och läsa vad du skriver och få lite inspiration.
mvh David

http://nordkulturen.bloggplatsen.se

 
Life of Johanna

Life of Johanna

29 november 2014 13:05

Man kan inte vara stark alla dagar. Stor kram!

Tack, jag skrev inlägget på min egen blogg för ett tag sedan, ville gärna sprida det vidare! :)

http://lifeofjohanna.se

 
Linn♡

Linn♡

29 november 2014 18:29

DU är så grym!! Men man kan inte alltid vara stark. Du kämpar & det är jätte bra!!

Sv; Aha oj vad jobbigt:// Ah okej ,Trevligt:))

På min fritid så brukar jag vara med kompisar, spela handboll och massa annat hahaha♡♡

Kram!

http://www.linnfoto.bloggplatsen.se

 
Heytezz

Heytezz

29 november 2014 18:44

Att vara stark är inte att aldrig falla, Utan att resa sig upp efter varje fall.

:) It's okay to fall, but you have to rise :)

Hoppas dagen blev bättre för dig kram

http://Heytezz.bloggplatsen.se

 
SaraEmma

SaraEmma

29 november 2014 18:54

Å så sant! Trist att du har mer värk :( men det stämmer ju så brea som du skriver. Kram och trevlig helg!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bea

29 november 2014 20:59

Hej min goa vän!

vet du vad: Det finns inte EN ENDA mänsklig varelse som klarar av att va stark hela tiden...
Jag tycker du är fascinerande precis så som du är.
hoppas verkligen att din värk snart ska ge vika!!! Du är en otroligt fin tjej, och förtjänar bara att må gott! :)

Vill önska dig o din sambo där hemma en fin första advent! ;)
Kramar från mig

 
Elin

Elin

30 november 2014 00:47

Åh vad kul och höra att du tyckte om det! Det är just så jag vill med :) Ingen orsak alls, det ända jag vill är att du mår bra!<3

Sv; Detsamma till fina du! Kram :)

http://elin-mylife.bloggplatsen.se

 
Snöflinga

Snöflinga

30 november 2014 18:24

Åh, skickar dig så många styrkekramar som det finns att få tag i <3

KRAM världens finaste Annie <3

http://snoflinga.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards