Direktlänk till inlägg 19 mars 2014

Endorfiner

Av Annie - 19 mars 2014 11:15


Helt slut i kroppen och matt efter morgonens rehab-träning.

Men det är bra. Det betyder att jag har jobbat rejält under passet.

Och det har jag gjort. Tro mig ;-)

Får sån härliga känslor under träningen det är verkligen sant ...

Endorfinerna blir lyckokänslor, dem ger mig bättre självförtroende!

Vilken boost. Vad härligt! Träning är verkligen min grej!

 

Träning är ju ett måste för mig för att jag ska bli frisk(are).

Genom att bli starkare, hjälper det diskbråcken i nacken.

( Har 3 diskbråck i nacken).

Men det tar tid, lång tid att bli bättre. Det är en lång process ..

Så det är väldigt viktigt att jag tränar på rätt sätt.

För att jag ska bli bättre och inte sämre.

Jag ska bli bättre och frisk(are)!

Jag ska besegra diskbråcken och smärtan.     

 

Stop competing with others. Start competing with yourself!

 

 

                                                                                                                                                                              

 

 

 



 

 

 
 
lev-i-nuet

lev-i-nuet

19 mars 2014 11:34


Glasklart citat, och visst är endorfiner underbara ;)
Gillar, gillar, gillar, gillar :P

Kramar!

http://lev-i-nuet.bloggplatsen.se

Annie

19 mars 2014 11:38

Tack så mycket ;-)
Ja verkligen helt otroligt! :-)

Det frigörs så mycket i min kropp när jag tränar, sån boost verkligen ;-)

Tack så mycket! ;-)

Kram på dig med!

 
Johannas Retro

Johannas Retro

19 mars 2014 12:16

Så jädra härligt! :D

http://www.johannasretro.com

Annie

19 mars 2014 12:34

Tackar ;-)
Verkligen! ;-)

 
Johannas Retro & rockabilly

Johannas Retro & rockabilly

19 mars 2014 12:48

SV: Tack gumman! Jag säljer rockabilly klänningar, accessoarer & smycken, en del handgjort! Kolla gärna min hemsida www.johannasrockabilly.com :)

http://www.johannasretro.com

Annie

19 mars 2014 13:04

Varsågod ;-)
Aha, vad kul ;-):-)
Det ska jag göra ;-)

Kram/

 
Ingen bild

Bea

19 mars 2014 14:34

Härligt, tjejen!
Du är duktig ska du veta!!!
Du gör mig sugen på att komma igång bättre med det där! =)

Kram. Å du KOMMER BLI BRA!! :)

Annie

19 mars 2014 14:40

Tack så mycket snälla du ;-)
Tackar, vad roligt att höra! :-);-)

Vad bra ;-) Börja du med vetja! ;-)
Åh tack :-)
Kramar/

 
Ida

Ida

19 mars 2014 16:42

Härligt! Jag ska strax ge mig iväg till träning. Ska bli skönt! :)

SV: Tack! Tiden har gått sjukt fort! 10 år känns som 2 typ. ;)
Det är bättre med mensvärken idag. Hoppas träningen gör det ännu bättre. Sist fick jag lite kramp. :/

Klippte mig lite kortare än innan, men inte så mycket. Känns skönt. Nu till våren och sommaren så är det gott med kortare hår. kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

19 mars 2014 16:47

Ja verkligen! ;-)
Vad kul! :-)

Ja förstår det. Det brukar vara så ;-)
Vad att värken minskat :-)
Hoppas verkligen att du slipper kramp!

Ja håller med dig. Jag tycker faktiskt att det är skönt med en kortare frisyr ;-)
Enklare och lättare att fixa i ordning :-)

Kram/

 
luvcatz

luvcatz

19 mars 2014 19:17

Härligt med endorfiner :)

Var ute på pw efter jobb även om det duggregna - så skönt :)

Ha en fin kväll! Kram!

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

19 mars 2014 19:32

Javisst är det ;-)

Å det var bra gjort! ;-)härligt :-)
Här har det tok-snöat hela dan ..

Detsamma till dig!
Kram/

 
luvcatz

luvcatz

19 mars 2014 20:06

Tack, ja, jag kommer att stå på mig men orken försvann så jag ska samla lite positiv enefgi från mina vännor o börja om....

Tur att du orkade kämpa, du hade rätt o du är på rätt väg nu, det är klart man känner sin kropp..

Kram!

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

19 mars 2014 20:18

Ja jag förstår dig verkligen ..
Inte kul att bli bemött på det sättet i vården ..

Ja verkligen! Ja man känner ju sin kropp.Jag misstänkte ju verkligen att det var nåt mer ..

Hoppas det ordnar sig! :-)
Kram på dig!

 
En plats i solen

En plats i solen

19 mars 2014 20:09

Härligt. Jag skall ta tag i mitt med nu.

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

19 mars 2014 20:18

Härligt ;-)
Det låter bra! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards