Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

Träningsvärk

Av Annie - 23 mars 2014 15:30


Har träningsvärk med stort T idag. Men det är bra antar jag.

Då händer det nåt när jag tränar ;-)

Har tränat ett rehabpass idag. Blev både styrka och kondition.

Först styrkeräning inne, sen powerwalk ute. Solen visade sig. Härligt!

Gillar ju bäst att träna på morgonen/ fm. Så vart det idag med.

Blir rehabträning imorgon, måndag också. Det ser jag fram emot!

Har kommit så långt nu att jag ser fram emot nästa träningspass och

det är en underbar känsla! Verkligen ..

Träningen gör även under för mitt psyke-det är sant!

Förbättrar mitt självförtroende och ökar självkänslan.

 

 

 

 

 
 
En plats i solen

En plats i solen

23 mars 2014 16:26

Träningsverk är ett gott tecken :)

Nej räkor och vin kan aldrig bli fel :)

Tack så mycket, håller dock på och låta mitt växa ut nu :) Klart du skall våga göra det, jag resonerar såhär, det växer alltid ut igen :)

kram

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Annie

23 mars 2014 16:30

Ja men visst det är ju det! :-)
Nä precis ;-)

Okej, du passar jättebra i det ;-)
Ja så resonerar faktiskt jag med ;-)
klippte ganska nyligen från långt till page och det känns bara bra.

Ska göra mitt hår ljusare i april och är ev sugen på att klippa mer då .. ;-)
Kram/

 
luvcatz

luvcatz

23 mars 2014 22:10

Träningsvärk är ok - ontskönt o man vet att man gjort någe bra :/


Trevliga minnen? Minns du mötte din sambo på kryssning :)

Tack :)

http://luvcatz.bloggplatsen.se

Annie

24 mars 2014 08:11

Ja precis. verkligen ont-skönt :-)

Ja precis ;-) Träffade sambon på kryssning med Cinderella-tro det eller ej, men det är sant ;-) :-)
Varsågod :-)

 
Michelle

Michelle

24 mars 2014 08:16

Bra med träningsvärk! Då har man rört på sig ;)

sv: Oj, INGEN ANING! Jag valde att plugga för det var bättre än att inte plugga typ. Men självklart hoppas jag att hitta ett jobb inom turism- och servicebranschen. Jag vill ha en arbetsplats där jag trivs och blir uppskattad på. Så långt vet jag! :)

http://mischakaro.blo.gg

Annie

24 mars 2014 08:32

Ja precis, det är bra! ;-) :-)

Okej :-)Ja plugga är alltid bra. Hoppas det går bra! Det låter bra! :-)
Funderar själv på plugg ;-)

 
Sessie

Sessie

24 mars 2014 15:27

Träningsvärk är den enda smärtan som är okej att ha haha:)

http://sessie.se

Annie

24 mars 2014 15:45

Ja verkligen, håller helt med!;-)
Den andra smärtan är hemsk.

Kram/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards