Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Annie - 5 oktober 2014 18:15


Jag känner verkligen att det finns ett samband.

Ett samband mellan mitt mående och min inspiration att blogga.Tyvärr, så blir det så.

När mitt mående är sämre och jag har mer ont minskar min lust och ork att blogga.

Har haft mer ont nu några dagar och jag är övertygad om att det är en kombination av 3 saker.

1. Jag har inte kunnat träna så mycket den senaste tiden pga förkylning och migrän.

2. Jag har börjat plugga. 3. Jag har dragit ner (minskat) på mina mediciner.

Men oroa er inte. Jag kommer att fortsätta blogga! För det ger så mycket positivt<3

 

Men trots värk har jag tränat idag. Äntligen! Vart styrketräning och lång pw 9 km. Yeaa!

Drog ner lite på antal reps och sets men körde min styrketräning i 45 min. Härligt!

Ben och rumpa. Favorit passet !!

 

För trots min värk måste jag träna. Jag får inte mindre ont av att inte träna. Snarare tvärtom.

Så träna är nödvändigt !! Dock anpassar jag alltid mina träningspass efter mitt dagliga mående
och diskbråcken. Det är så oerhört viktigt och nödvändigt det med.

 

Hur har din helg varit, kära läsare? :-)

 

Träningsbild från min träning och pepp!

 

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards