Alla inlägg den 23 oktober 2014

Av Annie - 23 oktober 2014 19:30


                   


.. inför högskoleprovet. Det är färdig pluggat nu. Idag körde jag sista långa rycket med pluggandet.

Pluggat matte-tal i olika former, diagram, statistik, svenska och engelska texter. Hjärngympa max!

Jag tror ju inte på att plugga ända in i sista sekund, då kan det lätt bli för mycket tycker jag.

Så imorgon blir pluggfritt. Inget pluggande alls ..

Min plan för morgondagen är soft. Träna, promenad, kanske en sväng till köpcentrum.

Även ta det lugnt med kroppen. INTE göra för mycket. Vila och träna.

Jag är beredd. Nu kan lördagen komma. Jag har pluggat. Det får gå som det går helt enkelt.

 

            Ha en fin torsdag kära läsare och blogg-vänner!<3

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards