Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Annie - 22 oktober 2014 16:00


Hallå kära läsare och blogg-vänner!

 

Tiden går så fort. Dagarna bara flyger iväg. Tycker nyss att det var söndag ;-) ..

Denna onsdag är det iaf vilodag från träningen. Tränade måndag & tisdag.

Så idag är det välbehövlig vila från styrketräningen*.

 

Denna onsdag har spenderats en hel del framför datorn pluggandes inför högskoleprovet.

Blir nog lite mer plugg ikväll också .. Hoppas på att få in lite mer mattekunskap och svenska i skallen.

Om det går haha ;-) Ska göra ett försök iaf.

 

För att bryta av pluggandet lite så vart det en uppfriskande pw tidigare.

Så skönt att komma ut en stund i friska luften och tänka på annat en stund. 8 km blev sträckan idag.

Jag gillar att ta längre promenader och pw. Så härligt !!

 

Hur har din onsdag varit kära läsare? ;-)

Bild från rundan kommer här ...

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards