Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Annie - 26 oktober 2014 08:15


Godmorgon kära läsare & bloggvänner!<3

 

Hur har ni haft det i helgen? Hoppas den varit bra ;-)

Jaa gårdagen spenderades på högskolan hela långa dagen. Det var äntligen dags för högskoleprovet.

Det var 5 delprov och varje prov var 55 min. Sen var det raster och lunchbreak emellan.

Känslan när det var klart var: ÄNTLIGEN! Var där mellan 8-16.30

 

Var lite fundersam hur det skulle gå med värken och diskbråcken men jag måste säga ..

Det gick över förväntan! Visst jag fick värk, men det gick bättre än vad jag trodde.

Bara det gör mig hoppfull. Och glad. Och jag hittade 2 nya bekantskaper. 2 nya vänner ;-)

Kul lära käna nya vänner! Vi "fann" varandra på rasten, sen hängde vi ihop resten av dagen ;-)

 

Blir ingen träning idag. ska dock ge mig ut på en morgonpromenad strax.

Blir nog en lågpromenad ;-)

Vad ska ni göra idag? :-)

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards