Alla inlägg den 8 oktober 2014

Av Annie - 8 oktober 2014 19:00


Som person är jag så att jag vill mycket, är ambitiös och vill ha saker att göra.

Har svårt att "bara ta det lugnt" i alla fall en längre stund ..

Min hjärna vill så mycket, men min kropp och diskbråcken säger ifrån. Och då måste jag lyssna på värken.

Ja det är en ständig kamp mellan hjärna och kropp, så jag inte gör "för mycket"  ...

Även fast jag blivit bättre på att lyssna på värken och stoppa mig själv, så kommer den ändå då och då.

 

Även fast jag haft värk idag så har det ändå varit en ok dag. Är trots det nöjd.

Idag har jag tränat ... yeaa , ringt samtal, skrivit handlingslista, pluggat och tagit promenad.

Nu ikväll blir det lugnt. Jag ska sitta i fåtöljen och ta det lugnt. Jag lovar! ;-)

 

Åh ikväll är det seriestart på en av mina favvo-serier ..

Ikväll börjar "greys anatomy" !! Nån mer som följer den serien?

Är nog lite av en yrkesskada för mig, jag gillar sjukhusserier. Har ju jobbat inom vården förut.

 

Träningspepp!

 

#storyofmylife #träning #styrketräning #pepp #glädje #styrka

 

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards