Alla inlägg den 10 oktober 2014

Av Annie - 10 oktober 2014 16:00


Hej kära blogg-vänner och läsare!

 

Med mig är det ok. Inte värkfri idag-men ändå en ok värk. Det funkar ändå ;-)

Det gäller att försöka tänka positivt med värk i livet. Inget blir bättre av att gräva ner sig.

Visst ibland måste man få "gräva ner sig", men det gäller att inte stanna därnere för länge ..

Har lite-lite mindre värk idag än den senaste tiden , så kanske det lättar lite nu. Hoppas !!

 

Idag vart det träning! Veckans 3:e pass. Riktigt bra pass av ben och rumpa!
Fick många härliga känslor och endorfiner under passet.

Är det något jag aldrig tappar lusten för så är det träningen!

Älskar att träna, det ger ju kroppen såå mycket positivt. Och även knoppen ;-)

 

Hoppas du, kära läsare får en fin fredag med mycket fredagsmyys ikväll<3

 

Tränings-collage med pepp och inspiration!

 

 

             

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards