Alla inlägg den 27 oktober 2014

Av Annie - 27 oktober 2014 16:15


Efter vilodagar i helgen. Var det ÄNTLIGEN dags för träning idag!!

Styrketräning i 70 min ett riktigt adrenalin-pass med mycket power och vikter!

Ja det var ett .. ben,mage & rump-pass. Mitt favvo pass ;-)

 

Förhoppningsvis blir det TRÄNING imorrn igen. Då blir det rygg & kondition ;-)

Träningen gör så mycket för mitt mående. Nu kan jag inte fatta att jag inte tränade innan jag blev sjuk.

Träningen har förändrat mig och mitt liv. BARA till det bättre!**

 

Som delvis sjuk kan det lätt vara svårt att se sina framsteg. Men jag har gjort flera framsteg.

Och det ska bli ännu mer och ännu bättre. Så är det bara !!

 

Mina Framsteg på 1 År .....

 

1. Jag tränar mera nu och har blivit starkare ( och lite friskare) ...

2. Har även blivit gladare och mer positiv inför min framtid ...

3. Jag har börjat studera och det funkar helt Okej ...

4. Jag har gjort mitt första högskoleprov & det gick ok trots lite värk ...

5. Trots värk och ont tog jag för ca 1 år sen mitt efterlängtade körkort! ... Vilken underbar känsla!

 

Bild från dagens TRÄNING! Allt går. Ge aldrig upp!

 

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards