Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Annie - 29 oktober 2014 16:00


                      Hej på er kära läsare, bloggare och blogg-vänner<3

 

               Mitt mående just nu är bra. Super nöjd och full med adrenalin.

               Hade egentligen inte tänkt skriva nåt träningsinlägg idag men   ...

               JO jag gör det ändå för det bubblar inom mig. Av endorfiner och glädje!!

               Blev TRÄNING på fm och powerwalk på em. YEAAA !!

               Veckans 3:e träning. Imorrn blir det absolut vilodag.

 

               Har hunnit med lite plugg idag också, men inte så mycket som jag skulle velat.

               Blir mer plugg imorgon!

               Ska strax ta bilen till köpcentrum. Jag och sambon ska storhandla.

               Hmm .. alltid lika kul .. Skönt sen när det är gjort och kyl och frys är fullt igen ;-)

 

                         Ha en fin kväll blogg-vänner!

 

               

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards