Direktlänk till inlägg 13 oktober 2014

Vet inte om man ska skratta eller gråta

Av Annie - 13 oktober 2014 15:45


Vissa dagar är bra dagar. Andra dagar är dåliga dagar. Idag är en sån dag. Riktigt dålig dag.

Tycker att det varit lite mycket nu på sistone. Med olika sjukdomar och krämpor.

Nu kan jag lägga till ytterliggare en på listan. Ögoninflammation .. plus pms. Skräp-måndag!

 

Har idag hunnit med 2 inbokade besök på Hc. En träff med sköterska. En träff med läkare.

Och jag är inte klar än .. har en inbokad tid på Hc ikväll också ( men det är för vaccination iaf ;-)

Så totalt 3 besök på Hc på en dag. Det är rekord även för mig. Haha. Helt otroligt.

Mycket flängande med bilen idag. Kan säga så här. Himla nöjd att jag har körkort och bil en sån här dag!

Vet inte om man ska skratta eller gråta? men jag föredrar att skratta åt eländet.

 

En höjdpunkt idag vart detta goda från Waynes.

Inte ofta jag köper sötsaker, men idag var det gott. Jag lovar!

 

 

 
 
natalia

natalia

13 oktober 2014 17:08

Nä men fy f*n vad jobbigt!! KRYA MASSOR! <3
Usch, hoppas morgondagen blir bättre!
Kramar

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

13 oktober 2014 21:44

Tack så mycket vännen!:-)

Kramar!*hjärta*

 
natalia

natalia

13 oktober 2014 21:27

TUSEN TACK FÖR DIN RÖST! JAG VANN TÄVLINGEN!
SÅ OTROLIGT TACKSAM FÖR ALLA RÖSTER.

MINA LÄSARE ÄR GULD VÄRDA, DU ÄR GULD VÄRD!

KRAM! :) <3

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

13 oktober 2014 21:45

Åh vad roligt! ;-)

Varsågod!! ;-)
Åh tackar, det är du med ;-)

Kram!!

 
SaraEmma

SaraEmma

13 oktober 2014 22:28

Men fy då din stackare! Ja ibland blir det för mycket på en gång :( Du var absolut värd en god kaka :-)
Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

Annie

14 oktober 2014 07:12

Ja det räcker nu känns det som. Åh tack så mycket, den var god! ;-)

Kram!

 
M

M

14 oktober 2014 00:27

Kämpa på! Hoppas det blir bättre :)

Men gud vilken smarrig brownie/kladdkaka :P måste definitivt testas

Kramar

http://overleva-uretrit.bloggplatsen.se

Annie

14 oktober 2014 07:14

Jag ska kämpa på! Tack, hoppas jag med.
Ja den var riktigt god! ;-)Kan rekommenderas :-)

Kramar!

 
Sofia

Sofia

14 oktober 2014 12:14

Men herregud, stackare <3 Kämpa på!! Vi får peppa varandra :)

Ja väntar på samtalet som ska ge domen om badrummet, har verkligen noll lust att bråka med ett försäkringsbolag! :(

Ps. Kakan såg riktigt god ut

Styrkekram tillbaka

http://bian.bloggplatsen.se

Annie

14 oktober 2014 12:22

Tack så mycket*hjärta*
Absolut, det får vi göra :-)Det ska jag!

Jobbigt, hoppas det ordnar sig!
Den var god ;-)

Tack! och Kram

 
natalia

natalia

14 oktober 2014 12:25

Hur är det idag? :)

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

14 oktober 2014 12:47

Hej :-)

Jo har lite värk och krångel med ögat, men annars ok. Har fått en salva som jag ska ha i ögat 4 ggr/dag. Hoppas det hjälper :-)
Har tränat iaf idag, det känns bra. Seg som man är ;-)

Kram *hjärta*

 
natalia

natalia

14 oktober 2014 20:34

Hoppas verkligen det hjälper! Kram <3
Duktig du är som tränar även när du har värk! SÅ GRYM!

http://nattis98.bloggplatsen.se

Annie

14 oktober 2014 20:42

Ja hoppas det :-)
Tack så mycket fina du!!:-)*hjärta*

Kramar!

 
Ida

Ida

14 oktober 2014 22:26

Fy för dåliga dagar! Ibland behöver man då unna sig något gott och onyttigt. Själv skulle jag vilja smälla i mig 1 kg godis när jag mår sådär. Men hindrar mig själv. ;) EN kaka duger. Hihi! Kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Annie

15 oktober 2014 08:46

Ja eller hur!
Ja så är det, det behövs ibland :-)

Ja en kaka duger, och det var en god kaka ;-)

Kram!

 
Ingen bild

Garlipop - A Dolly Lifestyle

15 oktober 2014 16:29

Åh vad jag hatar sådana dagar. Feel ya, alltså verkligen haha! Om man däremot ska tycka positivt om saker så kan jag ju medge att jag blev väldigt glad av den där kladdkakan! Gud så god den såg ut... :D

Annie

15 oktober 2014 16:33

Ja verkligen! eller hur! ;-)
Haha vad bra att du blev det ;-):-)

Den var såå god också! ;-)goda kakor på waynes ;-)

Kul att du kikade in ;-)

 
Emm

Emm

16 oktober 2014 20:01

Usch såna dagar är pest! Hoppas du mår bättre nu. Kram

http://www.emelisian.bloggplatsen.se

Annie

16 oktober 2014 22:33

Det går upp och ner, men bättre iaf :-)
Hoppas det är bra med dig .-)

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards