Alla inlägg den 13 november 2016

Av Annie - 13 november 2016 09:45


  Jag är en riktig hemmatjej. Jag trivs otroligt bra hemma. Och gillar hemmakvällar bättre än bortakvällar.

  Och det har nog en del med mitt kroniska smärttillstånd att göra.

  Men ändå, det är väl bra att man trivs hemma?

  Tänk om man inte gjorde det .. tycker det skulle vara värre, mycket värre.

 

  Ja iaf. Även fast jag mest gillar att vara hemma, så tror jag det är bra att bryta mönstret och lämna

  sin trygghetszon då och då.

 

  Jag sminkar mig inte ofta, men igår vart det faktiskt lite fix. Och det var kul att få sminka sig lite ;)

   

   Vi var bortbjudna på middag hos vänner. Det var trevligt. Och mysigt.

   Jag var nykter ( vad annars, då jag äter mediciner ..) och var då även chaufför å körde oss hem.

   Det gör mig inget. Jag har lika trevligt utan alkohol, faktiskt.

 

   Och jag är faktiskt hellre nykter och tar bilen hem, än att hålla på och krångla med att vänta på buss och

   busstider, då vi bor halvt på landet. I snökaos. Och här går inte bussen direkt var 20:e minut ;)

   Nä, körkort och bil rules. Absolut :)

 

   Jag har mer ont idag. Men så blir det tyvärr ofta. Idag blir en lugn dag.

   Brasan sprakar bakom mig. Har eldat i kamminen och jag går fortfarande i min pyjamas.

   Idag ska jag låta kreativiteten spraka och flöda också. ska sätta mig ner och teckna och måla sen.

   Började med en mandala-målning igår-som jag ska fortsätta på senare :)

 

    Kram på er. Från mig ....

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards