Alla inlägg den 11 november 2016

Av Annie - 11 november 2016 20:15


  Idag var det äntligen rehabträning. Efter magsjuka, magont och andra hinder i vägen. Äntligen!

  Jag tror faktiskt jag blivit lite starkare i kroppen. Och det peppar mig ännu mer.

  Har även kunnat öka på lite-lite med vikten.

  Jag är så glad att jag är denna lilla träningstjej, faktiskt. Tror träningen kan hjälpa mig på långsikt.

 

  Mina promenader-som ger mig frisk luft. Och min lilla träning som stärker kropp och knopp.

  Ja promenaderna gör det också, men det är väldigt individuellt och jag personligen får mer endorfiner

  och lyckopåslag av min lilla träning.

   

  Om jag ärvt detta (träningslusten) av någon av mina föräldrar så är det definitivt min pappa.

  Min pappa har alltid gillat träning, att röra på sig, sporter och liknande. Han sprang flera marathon

  och lopp under min uppväxt. Bla Sthlm-marathon. Det var också han som lärde mig åka slalom :)

 

  Har också fått brev från min neuro-läkare. Har telefontid med honom i december.

  Jag tycker det är lite jobbigt med telefonsamtal, jag träffas hellre IRL faktiskt, när det gäller läkartider.

  Men det ska nog gå bra .. Hoppas iaf på fortsatt hjälp därifrån.

 

  För leva med detta kroniska, smärta, symtom är jobbigt. Och jag behöver svar, och hoppas på svar.

 

  LIvet är inte enkelt. Men det har ju ingen sagt att det är heller.

  Men livet kan också vara bra-trots smärtfylld tillvaro. Livet går inte i repris-så lev medans du kan .....

   

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards