Alla inlägg den 15 november 2016

Av Annie - 15 november 2016 17:00


  När jag målar med färg, så använder jag ofta svarta eller vita pennor ( i märket posca ) till själva

  formen eller grunden till figurerna. Gillar verkligen dem pennorna :)

  Men nu började dem ta slut .. så det var dags att inhandla nya ..Och det har gjorts ;)

  Det var 3 för priset av 2 på Panduro, så jag slog till. Dessa är svart, vit och guldfärg.

   

   Pennor är verkligen en favorit hos mig. Antingen skissa, teckna med pennor eller måla med vatten-

   baserade typ "spritpennor". Det är en favorit hos mig.

 

   Inspirationen bara flödar nästan. Jag får så mycket ideer som ploppar upp i huvudet och jag hämtar

   även mycket inspiration från nätet. Säger bara youtube. Finns så mycket där :)

   Gjorde denna igår ... den är gjord delvis med posca-pennor :)

 

   Brukar Du måla eller teckna?

   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards