Alla inlägg den 20 november 2016

Av Annie - 20 november 2016 18:15


  Jag mår verkligen bättre av min lilla träning och mina promenader.

  Endorfinerna släpps lös (våra må-bra-hormoner) som vi har i våra kroppar och den känslan är en av dem

  bästa. Det är väldigt individuellt hur ens kropp svarar på träning.

  Endel människor får inte alls så mycket endorfin-påslag eller lyckokänslor i kroppen, det är individuellt

  som så mycket annat ... Men jag får ett rejält påslag av lycka och erndorfiner! Älskar min lilla träning!

  

  Mitt kreativa skapande och tecknandet är också nåt jag blir glad av ..

  jag befinner mig i min personliga lilla bubbla och låter fantasin och skapandet bara flöda.

  Det ger mig sån inspiration och glädje!

   

  Snart dags för mitt frissabesök också. Haha, jag älskar att gå till frissan och bli ompysslad.

  Jag har världens bästa salong som jag går till.

  Tjejerna där är så grymt duktiga. Jag är alltid nöjd när jag går därifrån.


  Jag drömmer om resa till USA, nån gång i framtiden. Vill åka dit med sambon och då åka runt till olika ställen,

  t ex New york och Los Angeles. Ja visst, jag vet inte hur det funkar med min kroniska smärta ..

  men jag ska ta mig dit nån gång. Hoppas jag.


  Det finns fler saker jag drömmer om .. Har börjat poppa upp lite mer drömmar i huvudet ..

  men dem håller jag hemliga än så länge.


  Vilka är dina "hjälpmedel" i livet för att peppa dig själv & tänka positivt?


   

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards