Alla inlägg den 19 november 2016

Av Annie - 19 november 2016 15:45


  Jag har blivit nominerad till veckans blogg hos www.misstossequeen.se

  Ni får jättegärna besöka hennes blogg och gå in och rösta på mig där, då skulle jag bli så glad :)

  Klicka bara på länken ovan ;)

 

  Vill också passa på att tacka er fina bloggare, läsare och bloggvänner-för att ni alltid lämnar så fina

  kommentarer och peppar mig. Ni är guld värda! Så kärlek till er ..

 

  Och vi har äntligen köpt och beställt ny soffa. Yeaa. Jag är så glad över det!

  Så nöjd med vårat köp. Köpte vårat kap på MIO ;)

  Fast vi köpte den mörkgrå. Fanns i denna ljusgrå och i mörkgrå färg. Längtar tills vi har den hemma!

   

 

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Skapa flashcards