Direktlänk till inlägg 4 december 2016

Kreativitet, youtube och instagram ....

Av Annie - 4 december 2016 20:15


 Det var ett tag sen jag skrev om det kreativa och mitt skapande-så tänkte att det var dags.

 inspirationen flyter på iaf och den håller i sig fortfarande. Jag är ju lite av en periodare med mina

 intressen som bakandet och målandet/tecknandet.

 Förr så höll inte lusten till det kreativa i sig så här länge-som det gjort nu, så känner ändå att nåt har

 förändrats. Mycket också för jag märker själv att jag utvecklas och blir bättre.

 Sen har även intresset växt också :)


 Det finns också så mycket på youtube. Har nog aldrig varit inne på youtube, lika mycket-som jag har nu.

 Finns så otroligt mycket där, när det gäller tecknande, målande, tips mm.


 Här kommer 2 alster jag gjort ...


   

   

   Jag har ett konto på instagram där jag lägger ut min konst/kreativitet /bilder, för den som vill följa

   mig där-så är namnet "creativity_insta_annie :)

   Hoppas vi ses där ;)


   Kramar från mig .....

 

 
 
Annelie

Annelie

5 december 2016 01:03

Båda teckningarna jättefina, men den med flätorna var nog ändå min favorit.
Ha en jättefin vecka.. // Kramar om <3

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Therese

Therese

5 december 2016 07:00

Så fina, duktig du är 😃

http://Misstossequeen.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

5 december 2016 07:32

Absolut har Du utvecklats, jag ser ju stor förändring i Ditt sätt att teckna, troligtvis har Du fått bättre självförtroende å tar ut svängarna lite mer, mycket positivt!!
Du är duktig.
kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
MartinaOlsson

MartinaOlsson

5 december 2016 12:12

Hej! Jag vill bara tipsa dig om att lucka 5 i min julkalender nu är öppnad :) I dagens lucka kan du vinna ett superhärligt läppglans från Lady Green! Känner du att detta är någonting som du skulle vilja vinna? Klicka då på länken här nedan för att vara med och tävla!
http://martinaolsson.myshowroom.se/63860/julkalender-lucka-5-5/
(en ny lucka öppnas varje dag klockan 11.00 t.o.m den 24:e december)

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
natalia

natalia

5 december 2016 16:55

Du är så galet duktig!

http://nouw.com/nattis

 
Therese

Therese

5 december 2016 19:55

Svar; Tack så mycket :)

Jag har haft en bra dag, hoppas du med har haft det :D

http://Misstossequeen.se

 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

5 december 2016 20:39

Visst är YT inspirerande :). Tycker man hittar mycket fint där :). Du är verkligen jätteduktig :)

http://www.saramadeleine.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards