Direktlänk till inlägg 4 mars 2017

11 fakta om mig ...

Av Annie - 4 mars 2017 14:30


   Jag har sett att några nya läsare .. börjat titta in här. Så jag tänkte köra lite punkter med fakta ;)


   1. Jag har tidigare jobbat inom vården i många år. Men sen fick jag 3 diskbråck i nacken.

       ( Antagligen en arbetsskada ...)

     

   2. Jag älskar att gå till frissan och fixa håret. Det är min "lyx" som jag unnar mig.

      Ska faktiskt till frissan nästa vecka. Längtar ..


   3. Fysisk aktivitet och träning är ett måste i mitt liv. Är en inbiten träningstjej.


   4. Jag dricker kaffe varje dag ...


   5. Har 2 st instagramkonton ;)


   6. Sen 5 år tillbaka bor jag i hus med min sambo. Stormtrivs ;)


   7. Jag brukar nästan alltid får höra att jag ser yngre ut än vad min ålder är.

       Får fortfarande visa upp körkortet/leget på bolaget när jag är där( vilket inte är så ofta dock haha) ..

      

   8. Jag har haft massor av olika hårstilar. Riktigt kort hår ( a`la Pink), page och långt.

       Även färgerna har varierat, haft riktigt, riktigt mörkt-blont. Och annat därimellan.

       Nu är det långt och blont ;)


   9.  Jag lever med kronisk smärta i kroppen och hämtar mig från utmattning/depression.


  10.  Några måsten i mitt skafferi är kokosmjölk, chiafrön, kaffe och dillchips.


  11.  Jag tänder ofta ljus och har hur mycket ljus som helst. Har en låda i köket-med bara ljus & doftljus.


   

 
 
Therese

Therese

4 mars 2017 14:48

Intressant inlägg :)

http://theresequeen.com

 
natalia

natalia

4 mars 2017 15:24

Roligt med nya läsare :D

http://nouw.com/nattis

 
åsa i åsele

åsa i åsele

4 mars 2017 15:59

Vissa saker visste jag redan å annat är nytt :)

Dillchips - vet Du att det är något av det äckligaste jag vet ;-) jag förstår inte hur man kan äta sådant som innehåller dill... jag t o m ogillar lukten.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Kaela

Kaela

4 mars 2017 16:31

Grattis till nya läsare Annie!!!
Det är du verkligen värd!!

Kram
Kaela

http://kaela-bloggplatsen.se

 
Kattis

Kattis

4 mars 2017 18:34

Alltid kul med lite mer fakta! Jag har också haft P!nk frisyr, nästan alla olika varianter av det också!:P Trivdes bäst i den kvinnliga tuppkammen!

Hoppas du har en riktigt fin lördagskväll! Kram

http://stellaefoto.blogg.se

 
Emm

Emm

4 mars 2017 22:02

Kul att lära känna dig ännu mer Annie <3 Kram

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
sandra

sandra

5 mars 2017 02:50

kul att läsa, och känner så igen mig i att jag alltid måste visa legg haha, och så dricker jag också kaffe varje dag :D

http://nouw.com/ssandras

 
Annelie

Annelie

5 mars 2017 07:21

Jag gillar dessa listor som finns i olika bloggar..
Ha en mysig söndag nu min vän.. // Kramar om Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards