Direktlänk till inlägg 7 mars 2017

Framsteg ...

Av Annie - 7 mars 2017 18:15

     

   Jag kollade bakåt .. i bildarkivet och hittade denna bild. Innan min kroniska smärta kom hade jag

   aldrig mått dåligt psykiskt. Men sen kom kroniskt ont, utmattning och depression.


   Men vet ni vad?

   Det blir bättre och bättre. Jag mår lite bättre för varje månad som passerar. Jag tänker inte på det hela tiden.

   Men jag har gjort flera framsteg-den senaste tiden.



   1. Jag har gått från sjukskriven-lätt arbetsträning ..

   2. Blivit utförsäkrad från FK och tycker själv att jag tagit det ganska bra-med tanke på omständigheterna ..

   3. Kunnat öka lite på träningen och lyfter nu lite mer vikter ...

   4. "Jobbat" med mig själv-genom att vara mer "framåt" och ta för mig mer ..



   Idag har jag .. arbetstränat. Min känsla efter det var endast positiv. Kände mig glad sprallig och upprymd.

   Glad över att ha "jobbat" några timmar.

   Jag arbetstränar på ett Katthem och det är en bra och lugn miljö. Det gör mycket :)

   Bilen är min följeslagare till arbetsträningen ;)


    

 
 
Days by Johanna

Days by Johanna

7 mars 2017 18:22

Härligt det går bra på arbetsträningen! :)

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Emm

Emm

7 mars 2017 20:35

Du har gjort JÄTTEKLIV!! hoppas du haft en bra tisdag. kram

http://www.motherofbutterflies.blogg.se

 
Kattis

Kattis

7 mars 2017 20:58

Så roligt att arbetsträningen går så bra och så viktigt att påminna sig ibland om framstegen man gör! Bra jobbat!😀

Kramar

http://stellaefoto.blogg.se

 
åsa i åsele

åsa i åsele

7 mars 2017 21:32

Så kul att höra att Du trivs och känner Dig glad efter ha jobbat.

Läste att värk och att bli deprimerad ofta följs.

kram

http://naltanorrland.blogspot.se

 
Moa

Moa

7 mars 2017 22:22

kul!

http://nouw.com/moasvan

 
Saraemma

Saraemma

8 mars 2017 08:16

Härligt att läsa!
Men varför blev du utförsäkrad? Den bortre gränsen är ju borttagen, tyckte FK att du skulle börja jobba?
Kram!

http://ryggresan.bloggplatsen.se

 
Annelie

Annelie

8 mars 2017 11:19

Ååååå.. så härligt det är att läsa.
Jag är tvärtom,,, har inte mått dåligt på hela min sjukdomshistoria jag har nu (drygt 2,5 år), med denna djävulska smärta jag har dygnet runt, orkar inte vara uppe som jag vill, kan inte göra allt jag vill etc.
Visst har jag haft min "down-dagar" under denna tid,, men nu känner jag jag är mer neråt än uppåt.
Jag känner mig väldigt, väldigt ensammen.

Kram på dig tjejen.. // Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
Days by Johanna

Days by Johanna

8 mars 2017 11:54

Ja det är så härligt när man hamnar rätt.

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

8 mars 2017 14:07

Varit lite off ett tag - och blev så glad att läsa ditt inlägg - det kändes så fint att läsa att du ser positivt på saker som sker i ditt liv just nu.

SV: Tackar *ler* Skoj att ialla fall någon uppskattar det jag skriver.

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards