Direktlänk till inlägg 22 mars 2017

Återhämtning och vilodagar är viktigt för hälsan ..

Av Annie - 22 mars 2017 19:15


  Jaha. Så var det onsdag ..  idag har jag varit ledig från "jobbet" eller arbetsträningen.

   Vaknade tidigt av sambons väckarklocka, men somnade om. 

   Vaknade sen 7.30, snoozade nån gång och gick upp.


   Hur gör du? går du upp direkt när klockan ringer, el snoozar du?


   Igår gjorde jag .. ganska mycket-arbetstränade, tränade och storhandlade med sambon.


  Idag har ..  promenad, fix hemma och netflix varit det jag sysslat med :)


   Jag är en sån persom som gärna vill ha saker att göra, vara aktiv och ha flera järn i elden.

   Men det kan också bli För mycket, det har jag verkligen lärt mig denna omgång ..

   Så då och då bromsar jag mig själv-för att jag måste.

   Hämtar man sig från utmattning så gör man. Så idag har varit en lugn dag ;)


   

  

 
 
natalia

natalia

22 mars 2017 19:25

Roligt att du ville vara med i tävlingen, den är nu avslutad så kika in och se om du vann sminkborstarna!
Om du inte gjorde det, imorgon kommer en ny spännande tävling upp!

Kram!​

http://nouw.com/nattis

 
Days by Johanna

Days by Johanna

22 mars 2017 19:57

jag går alltid upp direkt, annars skulle jag aldrig komma upp haha

http://daysbyjohanna.blogg.se

 
Natalia

Natalia

22 mars 2017 20:07

Jag har precis skickat in en uppgift vi hade i Religion :) Nu ska jag sätta mig och fixa ett tävlingsinlägg inför imorgon. Vad gör du själv?

http://nouw.com/nattis

 
icaibloggen

icaibloggen

22 mars 2017 21:25

Sv: hihi, jag vill dock få in rutinen och ha en tvättkorg haha! ;) Får väl ta tag i det haha! :)

Ja tavlan var verkligen jätte fin :) Så glad :)

Bra att du drar i handbromsen så du inte når väggen vännen, kram <3

http://nouw.com/icaibloggen

 
Kattis

Kattis

22 mars 2017 21:40

Gå upp när klockan ringer? Vad är det? Snoozefunktionen finns för att den ska användas, eller?:P

Samma lika för mig nu att jag måste pausa och ha lugna dagar med jämna mellanrum för att inte ska bli för mycket att göra, men det har tagit tid för mig att acceptera att jag måste göra det.

Hoppas du får en toppenbra torsdag!:) Kramar

http://stellaefoto.blogg.se

 
Annelie

Annelie

23 mars 2017 06:01

Härligt att du kommit till den punkten att du KAN bromsa dig själv.
Har man varit van att ha flera järn i elden, så är det ju väldigt svårt att bara ha en slappardag lite då och då.

När min klocka ringer, så går jag alltid upp direkt, oftast så vaknar jag innan larmet ljuder.

Ha en jättefin torsdag.. // Kramar Annelie

http://gifta6570.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

23 mars 2017 07:23

Önskar dig en fin dag :)

http://nouw.com/nattis

 
The Queenie

The Queenie

23 mars 2017 08:35

Skönt med ledighet :)

http://thequeenie.se

 
Sanna

Sanna

23 mars 2017 09:49

Jag älskar att snooza så oftast blir det fler ggr, men är man trött så är man ;)

SV: Försöker återhämta mig även om det känns tungt, extra tungt just nu...

Sköt om dig gumman <3
Kramar
Sanna

http://krimskramsan.bloggplatsen.se

 
it_is/Anette

it_is/Anette

23 mars 2017 12:04

Vila är viktigare än vad man tror... därför vilar jag ofta ;)

sv: Ja dom är roliga att göra o ännu roligare att läsa.
Funderade på om man skulle ta just den här listan o vända på den - till vad ens lite mindre bra egenskapet är, vad man gör ofta med borde sluta med... ska fundera lite *Ler*

Kramar

http://itismadeby.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 22 oktober 2018 19:09

       NU har det hänt något .......            Jag har flyttat och finns numera på annan address, nämligen www.nouw.com/by_anniess        Alttså www.nouw.com/by_anniess         Hoppas vi ses där!           Kramar Annie ..... ...

Av Annie - 22 oktober 2018 18:51

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 9792966971

Av Annie - 21 oktober 2018 19:48


  Har så mycket i skallen just nu ....           men ni kommer förstå tids nog ;) mest roliga saker.           Jag har haft en riktigt bra helg och det känns Helt okej med jobb imorrn.           Ska faktiskt bli kul ;)              Är ...

Av Annie - 20 oktober 2018 14:36


     Ha en fin lördag alla läsare & bloggare!      Ska alldeles strax iväg. Bortbjuden på fikakalas och sen middag på det. En helkväll :)        Blir trevligt och kul!        Ha en fin kväll kära Du :)     ...

Av Annie - 19 oktober 2018 12:12


    Inom en snar framtid kommer det nog hända lite saker här på bloggen .. ;)          Annars är det ju fredag idag och det känns toppen. Känner mig lite piggare idag :)       Min helg blir lugn med träning, vila och småfix.      Ja imorr...

Presentation


Välkommen!

Jag är en driven träningstjej som även är amatörkonstnär på fritiden.
Förutom det så har jag även en hel del sjukdomar i ryggsäcken och lever med kronisk smärta & ångest.

Skriver om allt möjligt som kommer i min väg :)

Enjoy!

Fråga mig

36 besvarade frågor

Min Gästbok

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2017 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

RSS

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards